سوالات متداول

 

1- چگونه برای خرید به سایت اعتماد کنم ؟ 

سایت لباسها ضمن داشتن سابقه و رنکینگ خوب، با داشتن موارد زیر اعتماد مشتری را به خود کامل کرده است. 

√ دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت

√ ثبت شده در مرکز ساماندهی وزارت ارشاد

√ دارای درگاه رسمی بانک ملت 

√ دارای گواهی بین المللی امنیت SSL 

نماد اعتماد در صفحه اول سایت ( در قسمت پایین ) درج شده است که با کلیک بر روی آن می توانید به اعتبار فروشنده اطمینان پیدا کنید.

 

2- سایز خودم را چگونه انتخاب کنم ؟

سایت لباس ها ، به جای اینکه فقط از کلماتی مانند L , XL و ... استفاده کند که برای هر تولید کننده و لباسی ممکن است متفاوت باشد. ابعاد همه لباسها را به سانتی متر در صفحه مربوطه درج کرده است. یعنی هر محصولی که در سایت قرار می گیرد قبلا توسط ما اندازه گیری می شود و در صفحه مربوطه درج می گردد. برای آشنایی بیشتر با نحوه سایز در سایت لباسها ، راهنمای سایز را از منوی بالای سایت مطالعه بفرمایید.

 

3- نحوه ارسال کالا به چه شکل است و چقدر زمان می برد؟

کالا توسط پست برای مشتری ارسال می شود.  مدت زمان تحویل توسط پست سفارشی 4 الی 8 روز کاری و پست پیشتاز 2 الی 3 روز کاری می باشد. پست پیشتاز سریعتر می باشد اما هزینه آن بیشتر است. هزینه پست ،هنگام خرید با توجه به وزن و مقصد ، برای شما نمایش داده می شود. در شهرستان های خیلی دور ( نسبت به تهران ) یا روستاها ، زمان تحویل ممکن است اندکی افزایش یابد. در صورت خرید به روش پرداخت در محل ، زمان تحویل ممکن است یک روز افزایش می یابد. اگر تهران باشید می توانید با هماهنگی قبلی محصول خود را با پیک نیز دریافت کنید. هزینه پیک نسبت به پست بیشتر و بستگی به محل شما دارد.

 

4- منظور از امتیاز وفاداری و کوپن تخفیف چیست ؟

هنگامی که شما از سایت خرید می کنید ، نسبت به مبلغ خرید ، امتیاز وفاداری دریافت می کنید. هر میزان امتیاز وفاداری که داشته باشید می توانید در خرید بعدی ، آن را به کوپن تخفیف تبدیل کنید و تخفیف بگیرد . مهلت استفاده از کوپن ، میزان تخفیف و اطلاعات تکمیلی را  اینجا  مطالعه نمایید.

√ توجه : برای اینکه امتیاز وفاداری شما ثبت شود و در خریدهای بعدی بتوانید از آن استفاده نمایید باید در سایت ثبت نام کرده و حساب کاربری داشته باشید. چون اطلاعات خرید مشتریانی که بصورت مهمان خرید می کنند در سایت ثبت نمی شود. برای این منظور وقتی کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کردید و به پرداخت نهایی وارد شدید  ، در هنگام ثبت مشخصات ، ایمیل صحیح و معتبر خود را نیز درج کنید تا سوابق خرید شما ثبت شود.

 

جهت ارتباط با ما و یا داشتن هر گونه سوال با شماره زیر تماس بگیرید:

( بهترین روش تلگرام است که درخواست شما ثبت شده و قابل پیگیری می باشد)  : 48 49 450 0930